Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年11月3日星期二

Command & Conquer:Red Alert (紅色警戒 - iPhone 版 )



一年前都係呢個 Blog 同大家介紹過 C&C - Red Alert 3 (PC版) 即時戰略遊戲,真係估唔到 EA 居然可以將 Red Alert 移值去iPhone 度玩 !!



一開始就可以玩到 Campaign Mode (戰役模式),當然你可以選擇用蘇聯軍或者係盟軍,兩者都各有6個戰役地圖,初初開始玩個 Game 會教你點樣操作控制,最好細心跟著做。



iPhone版既 Red Alert 唔係用3D顯示,地圖係2D再加上幾近3D既坦克車同士兵,畫面質素都算好,而且畫面可以用手指拉來拉去都算流暢,不過整體畫面感覺就好似玩緊第一代 PC版既 Red Alert !! 反而音效同人聲就真係幾緊張同迫真 !!


遊戲既操作控制都做得幾好易上手,左下角有三個功能鍵分別係多選、全選和隊伍組成。右邊就有步兵類生產、建築建造和機械類生產的功能鍵。另外右側既地圖和生產欄係可以收起方便戰鬥時有更多操控空間。




現在既版本係未支援 Multi-Player,而遲一步既 Update 先會有番,不過講明係唔收錢 !!

我覺得呢次係 iPhone 度玩 Red Alert 又無想像中咁難操控,唔知 EA 仲會唔會將其他 C&C 系列既 Game 再出 iPhone 版本 !!

我身為 C&C 既 Fans 當然會推薦比大家,US$9.99 都算價錢貴,而且呢個 Game 會有 In-App Purchs ase 可以去更多任務(Expansion Pack),新任務裡會有更多地圖同步隊可以玩 !!
睇完呢個 Video DEMO 你可能會心動想立即下載購買呢 !!



Price : US$9.99

沒有留言: