Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年11月2日星期一

Apple iMac 無線鍵盤與無線 Magic Mouse

剛剛收到最新的 iMac 21.5",當然要第一時間試試隻 Magic Mouse !!


果然係超薄,因為係用2粒2A筆芯電,所以只係2A筆芯電咁厚,Magic Mouse 是採用雷射追跡技術,和透過藍牙作無線傳輸!!


Magic Mouse 表面係同觸控板一樣,採用了 Multi touch 技術(唔再用 Scroll Wheel),可以使用各種手勢來進行操控,如捲動網頁、文件, 360 度拖曳特大的文件,或者以兩根手指來作翻上/下頁和圖片。


觸控操作主要有5種操作手勢 (Finger Tips):
1. 點按 (One-button click) - 按壓觸控板上任何一點,就有單擊或雙擊滑鼠左鍵的作用
2. 兩鍵點按 (Two-button clik) - 啟用雙鍵功能時,按壓觸控板右半邊,就等同滑鼠右鍵
3. 360度捲視 (scroll) - 直接用手指在鼠身觸控板上滑動,就能模擬360度滾輪
4. 螢幕縮放 (Screen zoom) - 按著鍵盤的 "Control鍵" 同時用一根手指向上滑動
5. 兩指刷擦 (Two-finger swipe) - 用兩根手指一起在觸控板上向左或右掃動,就能在Safari中切換上下頁,或是翻閱照片


最後都要提一提係跟機既 Keyboard,同樣係超薄,入電既位置係 Keyboard 上方既圓形斜位,同樣係用2粒2A筆芯電,圓形斜位方便微微傾斜使用 !!



沒有留言: