Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年12月5日星期一

iPhone HK App : ypApp 黃頁地圖 (Yellow Page Map)


黃頁讓你無地域界限,任何時候都可搜尋到想要的公司資料及地方。

重點功能﹕
• 黃頁地圖可提供搜索公司資料(包括電話,地址,網址及電郵地址等),以及標示所在位置和規劃路線。
• 生活黃頁以B2C分類,讓用戶搜尋最熱門的商戶。
• 工商黃頁以B2B分類,讓商業用戶搜尋最相關的公司。
• 儲存所搜尋的公司到我的最愛。
• 可分享所搜尋的公司到facebook,微博等,或以短訊發給朋友。
• 如已有Appointment,可儲存到iPhone日曆。


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4

試吓搵吓"上環羅富記雲吞麵", 只要打入"羅富記" 按 GO

就搵齊上環果3間"羅富記粥麵專家"

仲可以支援 Google Map, 由我所在地"鰂魚涌"規劃路線去"德輔道中"既地鐵

Price : FREE

大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: