Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年9月23日星期五

iPhone 4 開盒即壞冇得換


有市民經蘋果指定經銷商衛訊購買 iPhone 4,被要求先付款後驗機,惟開盒後發現手機無法啟動,衛訊根據蘋果公司政策拒絕即時換機,只可交回維修中心跟進,惟維修中心竟指手機非本港行貨。事主質疑蘋果規定不合理,又懷疑衛訊職員曾拿走手機 15分鐘叉電「事有蹺蹊」,多番爭取始獲衛訊換機。消委會認為,驗貨後發現有問題不獲即時更換做法不合理。
衛訊旺角分店康經理指不換機做法乃蘋果公司規定。
陳先生上周三在衛訊購買一部 16GB白色 iPhone 4,「佢要我先畀機價 4,988蚊先可以驗機,點知職員拆機發現開唔到,話冇電,行開去叉電 10幾分鐘,返嚟都係開唔到,要我拎上維修中心整,又話蘋果規定所有零售商 iPhone開封後,有乜問題都要拎去整唔可以換,但係我畀咗幾千蚊買機,用都未用過就要整,好唔合理」。


經理:係蘋果定嘅

放大圖片
陳先生幾經爭取,才獲衛訊更換一部操作正常的 iPhone手機。
陳先生幾經爭取,才獲衛訊更換一部操作正常的 iPhone手機。
12345678910
擾攘多時無果,陳先生無奈將機交到蘋果指定維修中心,職員指要 14個工作天檢查,「我當然唔肯,要佢哋第二日覆,換部新機畀我」。第二日到蘋果維修中心回覆手機序號( serial no)雖顯示屬行貨,但機內軟件和 IMEI(國際辨識碼)與手機不合,「職員話部機唔係香港行貨,拒絕維修,要我拎走,嗰刻我真係好震驚」。陳先生到衛訊理論,衛訊派人與他到維修中心交涉不果,最終衛訊收回手機調查,惟遲遲不回覆他。
陳先生前晚到衛訊旺角分店交涉,記者並無表明身份同行,他與店舖康經理擾攘一個多小時,其間康經理表示:「唔畀即場換機嘅做法係蘋果定嘅,以前試過開盒發現部機螢幕有裂痕,蘋果都係唔畀換。你問我點解開唔到部機,可能係喺大陸組裝嗰陣畀工人整花跌壞再入盒,冇人知。」幾經糾纏,最終康經理表示先行更換一部新機給陳先生,再與蘋果跟進。本報曾就事件聯絡蘋果公司及衛訊,至截稿前未有回覆。
行貨機出現 IMEI與機身編號不一,先達 G-World Mobile負責人劉志剛直言可謂「聞所未聞」,他估計可能有人將機內零件拆走變賣,換入大陸零件後再包裝混入行貨出售。

沒有留言: