Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年4月6日星期三

炒燶 iPhone 4,先達 HK$4,800 收機,深圳跌到 RMB$4,400 !!!

有朋友仔入了十幾部 iPhone 4,先達只肯用 HK$4,800 收機,自己攞上去深圳放都係收 RMB$4,400  (約HK$5,200),但係唔敢一次攞咁多上深圳賣 !!

加埋 Apple 係3月28日針對 iPhone 更改既退貸政策,未拆封貨品價格的 15% 作為回收退貨費用,以每一件退貨計算。
http://store.apple.com/hk-zh/help/returns_refund?mco=MTkyMTU1ODg

最慘係 iPhone 4 仲會不停有人會放貨,無退路 iPhone 4 個回收價只會不停跌 !!

再加埋網上流傳 3HK 同 Smartone 將會用 HK$4,988 加送 HK$298 電話卡去散貨 !!
http://unwire.hk/2011/04/03/insider-news-iphone-4-can-buy-at-3hk-in-4988-with-298-pre-paid-card/apple/

好多係3月30號訂咗貨但未收貨既炒家(包括自由人),好多都已經 Cut 晒 Order,所以 Apple Store 就不停將 iPhone 4 既訂購之門開開閂閂,務求要清貨尾 !!

沒有留言: