Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年7月28日星期三

全新 Magic Trackpad 已經可以由 HK Apple Online Store 訂購 !!



Apple Magic Trackpad 就係 Apple 將 Macbook 上既 Touchpad 硬件同技術運用係 Apple 桌面電腦上使用,通過 Bluetooth 無線技術連接到任何 Mac 電腦,甚至手提電腦。你可以用它代替滑鼠,或與之一起配合使用。

Magic Trackpad 採用與 Apple Wireless Keyboard 一致的鋁合金設計概念,外型經精心設計後,無論尺寸和高度都恰到好處,是一對天衣無縫的組合。


支援 Multitouch 及鋁合金設計,更支援所有手勢,包括用兩指捲動、撥合來放大畫面內容、用手指旋轉、三指輕掃、啟動 Exposé 或用四指轉換使用中的應用程式。

令習慣使用 Macbook 的朋友在使用 iMac 或 Mac mini 等的桌面電腦時,可以有更一致的用戶體驗。

睇完想買就快 d 上 Apple Online Store 訂購,24 小時內就可以免費運送到府上 !!



沒有留言: