Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年6月2日星期三

iPhone Game : Coin Dozer (冒險樂園 "推銀仔" 遊戲)



一入去個 Game 首先會提醒你賺取金幣的方式:當你退出遊戲後,每個小時可以得到5個金幣;而遊戲進行時,每1分鐘可得到2個金幣;而金幣的總數最多就係40個 !!

一開始會有40個金幣(顯示在畫面左上角),按「TAP HERE」的地方投下金幣就可以"推銀仔"


另外呢個 Game 除了推跌銀仔之外,還會有小熊、搖搖、骰仔、心型戒指、寶石、哨子等禮物出現,只要將禮物推下就可以儲起,而當儲齊四款顏色的禮物。

在畫面右上角 PRIZES 可以看到目前蒐集的禮物數,有多仲可以賣出變番金幣

呢個 Game 係免費,金幣係唔駛用錢買,只係當玩晒無金幣時要等一陣睇吓廣告先,1分鐘後會再出2個金幣比你玩過。

以前推真銀,好快就玩晒100個代幣,家吓係 iPhone 度玩,金幣會自動送比你,實在太開心了 !!

目前呢個 Game 係免費遊戲,不過遲d會唔會收番錢就唔知,鍾意推銀就快d Download 咗先 !!

Price : FREE

1 則留言:

whoiam(胡愛晏) 說...

http://blog.cca.gov.tw/redirect.do?id=24514
iphone app coindozer攻略
iAPP]99/07/17coindozer金幣推土機升級圖解攻略
時間 Sun Jul 18 01:25:17 2010
───────────────────────────────────────

COIN DOZER(叩應打了) 金幣推土機99/07/17升級版圖解攻略

伴著上一版本的攻略(註1:【可贏大樂,八字真言 ; 川合心法,米井形訣】
http://blog.cca.gov.tw/redirect.do?id=24514
COIN DOZER(可贏大樂)推金幣攻略 99.07.09 )

第二版升級後的COINDOZER,目前觀察到的更新如下
一、四步計步器由左方改到上方,由小金星改為小白金,直式改橫式,較為醒目
一次丟四幣後需等待約一次推進推回循環的時間才能恢復四白金全滿。
二、原作著在左上大金幣下方新增COINSHOP, 分別為50、300、750三種