Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年2月11日星期四

數百人維園打氣,華叔加油!


邁向新一年,愛民主的香港人都有一個共同心願──華叔身體健康。自上周被傳出患有第四期肺癌後,快將 79歲的支聯會主席司徒華昨日首度公開露面,在維園年宵攤位交代病情。華叔接受了兩次化療後,癌細胞指數下降,昨日臉色紅潤,精神飽滿;數百名在場市民高呼「華叔加油」,老人家既感動,又感激,說這份關懷能支持他戰勝病魔。華叔更表明參與今年六四悼念活動,「我坐輪椅都會去!」

連日來下着大雨,昨午難得放晴。華叔記者會舉行前的半小時,支聯會義工已細心打點一切,先以酒精紙巾將每支電子傳媒機構的咪高峯逐一消毒,再以保鮮紙包裹。下午 3時許,戴上鴨舌帽和口罩的華叔步出私家車,在一眾支聯會常委簇擁下步向年宵攤位,數百名早已在場守候的市民拍手高呼:「華叔加油」、「早日康復」。

接受化療後沒有副作用
這已是支聯會第 21年設立年宵攤檔,副主席李卓人高舉「平反六四」揮春,華叔先訴說,平反六四、結束一黨專政、建設民主中國的目標定能實現,「唔論我喺唔喺度,我相信,我哋嘅仝人一定會堅持到底,係咪?」市民拍手說:「好!」台下女義工不禁拭淚。

華叔患上第四期肺癌,已接受兩次化療,未有嘔吐、紅斑、脫髮及發燒等副作用。「我嘅食量增加咗,我嘅睡眠好咗,排泄照常暢通。」聽到這消息,市民又拍手叫好。華叔繼續「報喜」:「我仲增加咗五磅㖭。」華叔日前覆診,醫生指他體內的癌細胞指數已由 40下降至 34,但最好要降至 5以下的安全水平甚至零。華叔心水清,他說:「我要化療六次,如果(指數)平均每次降 6,六六三十六,第六次係咪剩番 4呀?」市民齊呼:「一定會!」

坐輪椅都會去六四遊行
香港人的支持,華叔既感激,又安慰,「你哋嘅關懷同愛護,將會產生一種力量,支持我對抗病魔,戰勝病魔!」華叔在記者會多番呼籲其他癌症病人要與他一樣,以沉着、冷靜、樂觀及曠達的態度面對病魔,強調能與癌症病人互相鼓勵,「都係我對社會嘅一啲貢獻。」市民鼓掌支持。

華叔患癌消息曝光後,不少市民紛紛向他推介名醫或秘方,但他婉拒這些好意,表明正接受中、西醫治療,至今效果良好,「因此會繼續做落去。」對抗病魔的同時,華叔沒放棄對抗獨裁政權。他笑說醫生雖叮囑他別太操勞,但要保持精神狀況活躍,「今年六四遊行,我坐輪椅都會去;六四燭光集會,我都一定會參加。」

平反六四,只是老人家其中一個心願,「呢個係中國走向民主嘅第一步,之後要建設民主中國。」大半生的信念,未知能否看到成果,華叔卻不介意,「孔子、孫中山嘅理想都冇實現到,但係佢哋為理想終身奮鬥。我最大心願係全人類走向民主自由人權法治!」台下再次同聲高呼民主萬歲。

情況許可或再現身維園
華叔心情極佳,說得起勁,更索性脫下口罩,表示要讓傳媒拍清楚他的樣子,「睇吓我有冇瘦到,精神夠唔夠飽滿。」說着高舉勝利手勢,笑得燦爛。這一刻,華叔很想跟大家握手、擁抱,無奈要預防感染故須與戰友保持距離。

老人家欲罷不能,更想即場為市民寫揮春,身傍的支聯會常委大為緊張,推說沒準備毛筆,華叔意猶未盡,說未來數天若天氣、身體許可,晚上或會再現身維園,嚇得支聯會副主席李卓人連連搖頭說:「唔好啦、唔好啦!」記者會約在半小時後結束,華叔在掌聲、祝福聲中登車離開。

自由人既意見 :

希望華叔身體健康、早日康復 !! 你係香港民主既 Icon !!

我都睇唔起 d 「貓哭老鼠、政治抽水」既人,你立場鮮明,唔似一d所謂民主派既人,當大陸一比張回鄉卡佢就無晒立場返內地探親 !!

沒有留言: