Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年9月1日星期二

iPhone 影完相後係"相機膠卷"唔見晒

如果你係 iPhone 影完相後,而係左下角係會出現張相既鏥圖,但係入番去 "相機膠卷"(Camera Roll) 就唔見咗剛剛影咗既相,咁你既情況我都剛剛幾日前遇上;

當然立即上網 search,原來好多人都有相同既問題;你影咗既相無唔見到,係有儲存在 iPhone 上,不過 "相機膠卷"(Camera Roll) 就唔會顯示到出來,只要你將 iPhone 連接番 PC/Mac 就可以抄番去電腦上。

原因係因為每一張相片都會有一個相片編號(IMG_0001.png ... IMG_9999.png),但當相片編號去到 IMG_10000.png 在 "相機膠卷"(Camera Roll) 就唔能顯示出來,呢個係 iPhone 既 Bug,暫時未有方法去 reset 番個相片編號 !!

如果你係已經 JB 既 iPhone 仲可以用人手方式去解決呢個問題 :
1. 先將 "相機膠卷"(Camera Roll) 相片 copy 晒去電腦上 !! (因為下一步要刪除晒d相)
2. 再人手透過 WinSCP 連接上 iPhone
3. 將 DCIM 裡面所有既 Folder 都要刪除晒 (.MISC , xxxAPPLE )


4. 跟著影幾張相
5. 再重覆 Step 2 & 3
6. 跟著將 iPhone 關機後再重開(或者 reboot)一次就可以 !!


沒有留言: