Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年8月31日星期一

Facebook v3.0.1 (3.0 Bug Fix Version)



剛剛早兩日先出既 Facebook For iPhone v3.0,因為有 Bug 令到個 Application 成日跳出去 Home Screen,唔夠三日就出咗 v3.0.1 去解決不穩定 Force Quit 既問題,都算快手 !!

我都未出 Post 佢就出咗 bug fix version,但係我依然發現睇相會跳出去九宮格既 bug 仲未 fix !!

其實 Facebook 3.0 主要係修正之前版本既 bug,改咗用手機九宮格方式版面去選舉功能,同事你可以自由選擇擺位(只要長按實任可九宮格上的 Icon 就可以,操控同 iPhone Home Screen 一模一樣),而且可以支援多頁(Multi-Page),咁就可以將最 Friend 既朋友加係首頁 !!

仲有好多新增同優化咗既功能,例如支援橫向瀏覽模式、iPhone 3GS 可上傳影片(Upload Video)、檢視友人生日、撰寫或讀取筆記、檢視朋友的朋友、可搜尋友人及網頁、針對特定友人或網頁設立捷徑,根據設定進行友人排序等。

完整既照片管理功能,例如建立或刪除相簿(Album)、刪除照片或照片標籤(Tag),並能更換顯示照片(Profile Photo),也可以放大照片。

同時可透過內建的瀏覽器直接打開連結訊息中所嵌入的網址,唔駛跳出去開 Safari;以及進一步整合咗通訊既功能,咁就可以好容易同 Friend 傳送簡訊(Text Message)或者即時通話(Direct Chat/Phone Call)。

不過 iPhone 既 Facebook App 都唔係乜都可以用到,好簡單既睇 Video 就睇唔到,應該好快都會支援到 !!

我先前都多數係 iPhone 開 Facebook,再加上 3.0 增加咁多功能,睇怕都會再少d經電腦上 Facebook,除咗玩 Facebook 既 Game !!


Price : Free

沒有留言: