Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年1月6日星期四

網上熱播 : 「巴士阿婆」舌戰「巴士師奶」9分鐘 (注意 : 內容有粗口)


2011年1月1日乘坐3B巴士由富山村往紅磡,車上一個阿婆同老姑婆辱罵小朋友係狗­,啊婆由我上車鬧到落車,初初格離個老姑婆鬧得仲勁個阿婆,一見我用手機錄影就即時唔­出聲,個阿婆死唔斷氣咁鬧...仲教人點做上等人。我相信阿婆見人地有一對小朋友,佢­個女都就黎40歲,新既一年又開始,個女都仲係自己一個 '老姑婆' 嫁唔出就唔底得鬧人。

邵子風-巴士阿婆與師奶攻防戰



自由人既意見 :

拍段片之前發生既事同對話無人知 !!

首先小朋友太嘈係巴士上影響到其他乘客係唔啱 !!

但作為大人既婆婆都唔應該話人地拖住兩隻狗(小朋友)上車,好無品 !!

根據網上其他人既分析「巴士師奶」之前都無用粗口同「巴士阿婆」舌戰,直至「巴士阿婆」話小朋友係狗之後,「巴士師奶」就開始用粗口鬧「巴士阿婆」(點解就係個「老姑婆」叫「巴士師奶」唔好講粗口),跟著「巴士阿婆」就順勢不停鬧 !!


對人就話講人話,佛都有火,「巴士師奶」點教仔女關妳「巴士阿婆」乜野事我係「巴士師奶」我都講粗口回敬 !!

比著有人敢話我既小朋友係狗,我都會同佢嘈到底 !!

沒有留言: