Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年1月11日星期日

SpringJumps (隨意在 iPhone SpringBoard 跳去某一頁)


如果你在 iPhone 安裝了很多軟件或者加了很多 Safari Shortcut 係 Home Screen,好普遍都會用晒9版放滿晒 Icon (16個 x 9版 = 144個),就算已經用咗 Catalog,但係都仲有兩版 Web App Icon 放唔到在 Catalog 裡面 !!

而 Firmware v2.2 已經加入咗一個好好既功能就係按 Home 制去番 SpringBoard 第一頁,而 SpringJumes 就係可以做一個 Shortcut Icon 方便跳去 SpringBoard 某一版頁。


例如我第8頁係專放 Game,我只要在 SpringJumps Prefs - Enable 番 "Page 7" 就會有一隻 Page 7 既 Shortcut Icon 出現係 Home Screen,


只要按一下就會跳去第8頁(注意: SpringBoard 第1頁係 Page 0,所以第8頁即係 Page 7) !!


Price : Free
Souce : Cydia


沒有留言: