Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年10月21日星期三

超級無敵高B班 (香港本土創作既 iPhone Game)



超級無敵高B班係一個勁抵死,超搞笑既遊戲。好玩,得意,仲可以試吓你有冇小聰名。想知道自己可唔可以過關?想試吓朋友,睇吓邊個快D?睇人玩,一定笑餐飽!

特點
* 15(Lite Version 免費版) , 30+(Full Version US$0.99) 個好玩嘅遊戲,用盡你iPhone嘅機能
o 手劃
o 倒轉
o 吹氣 (iPod touch用家請用耳機的咪)
o 聲響
* Facebook 整合
* Twitter 整合



低B班問題係最 Easy !!

中B班既問題要小心睇題目先好答 !!

升上高B班會有吹氣題同動作題 !!

我玩咗好幾次都要用 135 秒先可以完成全個遊戲 !!



自由人既意見 :

一個香港本土創作既 iPhone Game,會考你既IQ、反應、邏輯、手眼合一,你越心急過關就越容易答錯 !! 有d類似 Who has the biggest brain 既 IQ 問題 !!



Price : US$0.99

沒有留言: