Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年9月6日星期日

萬花筒 Wonhot (iPhone 睇香港及內地電視台)



"萬花筒 (Wonhot)" 係內地"中國移動"公司提供比用戶既資訊服務/軟件 !!

用戶可以利用手機或電腦登入"萬花筒",隨時隨地隨身看最新的新聞資訊、股市信息、娛樂八卦、美麗女人、卡拉OK應有盡有。

而最合香港人既就係佢有 TVB 既電視轉播,你既 iPhone 就可以變成流動電視機 !!
"萬花筒 (Wonhot)" 雖然提供既係實時電視節目,不過都會有大約只有2-3分鐘延誤(Delay) 。

"萬花筒 (Wonhot)" 軟件只可以安裝在已 JB 既 iPhone 2G/3G/3GS



多個電視頻道選擇



電台廣播


另外萬花筒亦提供內地新聞、音樂、本地生活、卡拉OK、財經、樓市、股評、搞笑短片等眾多資訊服務 !!


最新 iPhone IPA 版本係 v02.30


Price : Free
Source : IPA (Download)

"萬花筒 (Wonhot)" 網址 : http://www.wonhot.com/index.asp

下載 "萬花筒 (Wonhot)" (IPA File) : http://www.wonhot.com/down1.asp
請選擇 "萍果 iphone" 及 "Iphone (二代 ipa)"

2 則留言:

Unknown 說...

唔好意思呀.... 因為我upgrade 左3.1.2 而家用唔到91, 所以打算用winSCP 用wifi 入個萬花筒....
但唔知點解當我入左落 /private/var/stash/applications.xxxxx 之後syn 左部機一次, iphone 見到個icon la, 但每一次入去都彈.... 可唔可以教我點樣入?萬分感謝!
還有o係wonhot dl 下來unzip 之後有2個檔案, 一個係wonhot, 另一個叫itunesArtwork, 請問itunesArtwork 有冇用同埋要否放入iphone?
我已經o係網上搵左好耐info 都搵唔到方法.... 請救下我la.... tks tks!

自由人 說...

Hi Louise, 係 OS 3.1.2 度用"萬花筒"係無問題,我估一開"萬花筒"彈番出去 Home Screen 係因為未 set Prmission, Set 番做 644 or 777 就可以 !!

你係唔需要 unzip 個 wonhot.ipa 檔案的 !!

另外, 你可以簡單直接用 iTunes 將 wonhot.ipa 安裝落去 iPhone, 唔駛用 WinSCP 咁鬼煩 !! (如果要用 iTunes 將 IPA 安裝去 iPhone 就一定要先係 iPhone 上用 Cydia 安裝番個 AppSync for OS 3.1.2 !!!)